برای دریافت جدید عکس های 3کسی ایرانی و خارجی بر روی بنر زیر
کلیک و در گروه عضو شوید تا هر شب برای شما ارسال شود

۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

بیوگرافی مصاحبه و عکس از نازنین بنیادی بازیگر شاغل در هالیوود


نازنین بنیادی یکی از هنرپیشه های جوان ایرانی است که در حال حاضر در هالیوود مشغول به ایفای نقش است.وی هم در تلویزیون و هم در سینما فعال است .
وی متولد تهران است ، والدین نازنین خیلی سریع در بیست روز بعد از تولدش او را از ایران خارج کردند.و تا 19 سالگی ساکن لندن بود و سپس به لس آنجلس آمریکا نقل مکان کرد. والدین وی با تکیه بر تربیت ایرانیان نیک آیین و اخلاق و راستی و درستی و تحصیل نازنین را پرورش دادند.وی از یک مدرسه معتبر خصوصی در لندن فارغ التحصیل گشت. وی دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه اوروین کالیفرنیا در رشته علوم زیستی است وی تحقیقاتی هم در مورد سرطان داشته است که او را صاحب جایزه چانگ پی چون دانشجوی دوره لیسانس کرد. وی تبهر خاصی در عملکرد چند تکلیفی دارد که وی را در زندگیش یاری رسانده است.وی همچنین مهارت خاصی در اسکی روی یخ ، رقص شکم ، غواصی زیر آب دارد که نشان از استعداد شگرف این بانوی ایرانی دارد. وی یکی از بانوان وطن دوست است که در حال حاضر در کنار کار بازیگری مشغول آگاه سازی اذهان مردم است از وضع حقوق بشر در جهان و به خصوص در ایران است. او خود در این مورد در مصاحبه ای در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۶ با صدای آمریکا می گوید: نمیخواهم بگویم میخواهم به مردم یاد بدهم اما میخواهم آنان را از حقوق خود آگاه سازم و خود را کارمند ملت ایران می دانم و باید کسی باشد که ایران ما را آباد کند و ما باید از خودمان شروع کنیم و برای به دست آوردن همه حقوقمان خود بجنگیم. وی همچنین در سن کم زمانی که در انگلستان بوده است در تلوزیون بخش کودکان ایفای نقش کرده است او خود در این مورد در مصاحبه ای با بی بی سی [1] گفته است : تنها کار تلویزیونی که کردم در سن خیلی جوونی در لندن در برنامه کودکان بنام "یرلی برث" بود.ولی در اصل عشق و علاقه ام به فیلمه !
دوران بازیگری
نازنین از ده سالگی اشتیاق فراوانی به هنر داشت و در کالیج سلطنتی موسیقی در لندن به استعداد خود پی برد و با آموختن ویولن به پرورش استعداد خود پرداخت. نازنین بنیادی سابقه زیادی در بازیگری ندارد اما یکی از درخشان ترین چهره های ایرانی حاضر در هالیوود در کنار دیگر بازیگران مشهور نظیر شهره آغداشلو است. وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا گفت که از شرکت در نقش هایی که خاورمیانه ای و تروریستی دارد بیزار است. از فیلم های که این بانوی ایرانی در آن ایفای نقش کرده است می توان به گیم فیس با کارگردانی جیمز رودیمر, Shade of ray به کارگردانی جعفر محمود و Kal: Yesterday & Tomorrow به گارگردانی فریا پارخ اشاره کرد. گیم فیس یک فیلم کمدی است و نازنین بنیادی بازیگر ایرانی نقش زنی را دارد که از عشق بیزار شده است و اجازه نمی دهد که نه خودش عاشق کسی بشود و نه کسی عاشق وی شود. از دیگر فیلم های که وی در آن ایفای نقش کرده است دی سنیچ نام دارد.

مصاحبه نازنین بنیادی جوان خوشگل ایرونی در هالیوود

در هالیوود چه نقش هایی بهت میدن؟

متاسفانه با چیزهایی که تازگی در دنیا پیش آمده، به آدم های اهل خاورمیانه بیشتر نقش های تروریستی می دن. البته به نظر من یه هنر پیشه باید همه نقش ها رو بتونه خوب بازی کنه. ولی برای اول کار، آدم باید فقط مواظب باشه که دیدی که مردم از فرهنگ ایرانی دارن یک دید مثبت باشه. در حال حاضر هالیوود خیلی نقش های منفی از آدم های خاور میانه نشون میده و برای من این خیلی مهمه که مردم دنیا مخصوصا در باره ایران دید خوبی داشته باشن.

خوب از نقش هایی که در حال حاضر بازی می کنی چند نمونه برای ما بگو.
فیلم "گیم فیس" را که تازه تمام کردم فیلم هالیوودیه. "گیم فیس" یک فیلم کمدیه و من نقش زنی رو دارم که از عشق بیزار شدم و اجازه نمیدم که نه خودم عاشق کسی بشم و نه کسی عاشق من بشه.
تو بیشتر نقش های کمدی را دوست داری یا رومانتیک رو، خودت بیشتر چی ترجیح میدی؟
نه من خودم بیشتر از همه درام رو دوست دارم که بتونم احساسات مختلف را نشون بدم، مثلا بتونم گریه کنم، عصبانی بشم و بتونم آروم باشم، یعنی بتونم همه احساسات رو قشنگ نشون بدم.
آیا یک همچین نقشی بازی کردی یا قرار است بازی کنی؟
بله "گیم فیس" اتفاقا با اینکه کمدیه، همه این احساسات در اون نشون داده شده. "دی سینیچ" و خیلی فیلم های دیگه هم همنطور، ولی من اکثرا درام بازی می کنم.
سریال هم بازی می کنی؟
نخیر در تلویزیون هنوز بازی نکرده ام، بیشتر کارم در فیلمه. تنها کار تلویزیونی که کردم در سن خیلی جوونی در لندن در برنامه کودکان بنام "یرلی برث" بود. ولی در اصل عشق و علاقه ام به فیلمه.
خوب دیگران هم آرزو دارن بتونن برن سینما و خیلی جالبه که تو تونستی به عنوان یه دختر خارجی در این صنعت آمریکایی راه پیدا کنی، خوب با اینکه در آمریکا بزرگ شدی و با فرهنگ این کشور خوب آشنایی داری، این کار خیلی مشکله، تازه در چند فیلم هم بازی کردی. جریان چطور بوده که وارد این کار شدی؟
راستش واقعا شانس آوردم. دور و برم آدم های مثبت بودن که خیلی به من کمک کردن و دیگه اینکه در هالیوود خیلی راحت بود که به آدم بگن نمیشه، سعی خودت رو بکن ولی امیدی نداشته باش. ولی تنها چیزی که ما داریم امیده. بدون امید و تلاش واقعا آدم به هیچ جای نمی رسه و من تا جاییکه می تونم واقعا سخت کار می کنم و نصیحت هایی که تا به حال به من شده، واقعا نصیحت های خوب و مثبت بوده. و همونطور که گفتم مهمترین چیز اینه که دور و بر آدم مردم خوب و مثبت باشه.
ولی خوب چطور آشنا داشتی که بتونه تو رو معرفی کنه و اون چیزی که جرقه زد چی بود؟
چیزی که جرقه زد، در اصل راستش را بخواهید، استاد هنر پیشگی ام بود. او در دهه هفتاد در هالیوود کارش رو شروع کرد و اونقدر هنر پیشه ماهریه که وقتی من آموزش رو با اون شروع کردم، واقعا چیزهای زیادی در مورد هنر پیشگی یاد گرفتم. انقدر چیزهای مختلف به من یاد داد که وقتی که به مصاحبه رفتم اصلا احساس ترس و نگرانی نمی کردم. به راحتی می تونم بگم کسی که می خواد هنر پیشه بشه و موفق باشه، مهمترین چیز اینه که یک استاد خوب داشته باشه.

نازنین آیا فیلم های "گیم فیس" و "دی سنیچ" بیرون آمده یا اینکه بیرون میاد؟
گیم فیس تا ماه ژنویه بیرون میاد و وارد فیستیوال سان دنس میشه.
شب افتتاح هم لباسهای قشنگ می پوشی تا روی فرش قرمز راه بری.
امیدوارم، خیلی خوشحال میشم که بتونم به عنوان یک جوون ایرانی روی فرش قرمز راه برم.
برای کسانیکه دوست دارن ترو ببینن می تونن روی بعضی از ماهواره ها ببینن چونکه در ویدیوی "بیخیال" افشین هم بازی کردی.
بله یک نقش داشتم در ویدیوی افشین جان. افشین واقعا یکی از ماهرترین خوانندهای ایرانی است و افتخارم بود با اون کار کنم. اتفاقا از اون ویدیو در دنیا از جمله در ایران و دوبی چندین طرفدار پیدا کردم. من واقعاً از همه ممنونم که اینقدر از من حمایت می کنن.
فکر می کنم در این ویدیو تو نقش اصلی با افشین رو بازی می کنی.
آری توی ویدیوی بیخیال، افشین جان تو گوشم میخونه.
نازنین جان تو هم در هالیوود بازی می کنی هم در ویدیو؟
اصولا من ویدیو بازی نمی کنم ولی اون ویدیو یک کار تک بود و فکر نکنم که تو هیچ ویدیو کلیپ دیگه ای بازی کنم، چه ایرانی چه خارجی.
توی ویدئوی خواننده های دیگه ای هم بودی؟
نه. تصمیم دارم فقط کار سینمایی رو ادامه بدم.
مثل اینکه به موسیقی نه تنها علاقه داری، خودت هم ساز میزنی، درسته؟
بله. پیانو و ویلن می زنم. من عاشق موسیقی هستم. از بچگی پدرم به من می گفت "نازنین جان، برای همه پیانو بزن."

در عین حال مثل اینکه توی دانشگاه تحقیقاتی هم در زمینه سرطان کردی؟
بله. قبل از هنرپیشگی تصمیم داشتم به دانشگاه پزشکی برم به همین خاطر یک مقدار تحقیق در زمینه سرطان انجام دادم.
نقشه ات برای روز تولدت چیه؟
هنوز نقشه ای ندارم! ولی امیدوارم دوستام برام نقشه ای داشته باشن!
آهنگی که باهاش می رقصی چیه؟
آهنگ "بی خیال" از افشین ولی خوب من همه نوع موسیقی رو دوست دارم.


» ادامه مطلب

0 نظرات:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها